Přeskočit na obsah

Zodpovídáme vaše nejčastější dotazy

  • Kategorie

Zájemci o spotřebitelský úvěr dokládají následující dokumenty:

    • vyplněnou a podepsanou Žádost o financování včetně přílohy,
    • potvrzení o příjmech a výpis z účtu,
    • platný občanský průkaz.

Právnické a podnikající fyzické osoby poprosíme o:

    • vyplněnou a podepsanou Žádost o financování včetně přílohy,
    • platný občanský průkaz statutárního zástupce.

Ano. Spolupracujeme s PGRLF, SZIF, NRB a dalšími státními institucemi, které vyhlašují programy podpory podnikatelů. Rádi vám poradíme, jakou dotaci můžete využít na nákup nového zařízení. 

Ano. Pokud si vyberete vůz mimo ČR, kontaktujte nás a my vám jeho financování schválíme ještě před samotným dovozem. Ať máte jistotu, že vše proběhne bez problémů.

U vybraných zahraničních dodavatelů pro vás můžeme automobil zakoupit sami. Vy už pak jen začnete čerpat leasing nebo úvěr.

Ano. Mnoho našich klientů řeší stejný problém, a proto využívají sezónní splátky: v hlavní sezóně platí více a po zbytek roku méně nebo dokonce nic. Rádi připravíme konkrétní nabídku i vám. 

Ne, úvěr na bydlení neposkytujeme. Specializujeme se na financování nemovitostí pro podnikání, nikoli pro soukromé účely.

Ano. Na vyžádání prověříme vaše vozidlo ve spolupráci se společností Cebia v tuzemských i zahraničních databázích. Díky tomu se dozvíte:

  •       historii vozidla,
  •       informace o případném odcizení,
  •       dosavadní velké pojistné události.

Zajišťujeme i odbornou fyzickou kontrolu vozidla.

Vyplňte formulář nebo nás kontaktujte na telefonním čísle (+420) 376 357 130. Společně se domluvíme, jaký způsob doručení technického průkazu vám vyhovuje.

Po ukončení leasingové smlouvy se musíte zapsat jako nový vlastník do  registru vozidel. Plnou moc k provedení této změny zasíláme na příslušný registr vozidel datovou zprávou. 

Také si nezapomeňte uzavřít nové povinné ručení, případně havarijní pojištění. S oběma pojistkami vám rádi pomůžeme.

Samozřejmě. Spolupracujeme s největšími českými pojišťovnami a máme přehled o všech (ne)výhodách jejich služeb. Díky tomu vám připravíme nabídku pojištění v několika variantách, a to i u velmi specifických předmětů.

Dodatečně si můžete připojistit pouze nepoškozené čelní sklo. Stačí kontaktovat obchodního zástupce nebo zaslat požadavek na e-mail: unileasing@unileasing.cz

Bližší informace vám rádi poskytneme na telefonních číslech (+420) 376 357 146 a (+420) 376 357 153.

O vystavení nové zelené karty si požádejte:

    • na pobočce Unileasing a.s., ve které jste uzavřeli příslušnou leasingovou smlouvu,
    • e-mailem na unileasing@unileasing.cz. Do zprávy nám uveďte číslo leasingové smlouvy, RZ nebo VIN, a především správnou e-mailovou adresu, na kterou máme novou zelenou kartu poslat.

Pojišťovna, u které byl váš vůz pojištěný v průběhu čerpání leasingu/úvěru. Toto potvrzení vám vydá ve chvíli, kdy se stanete majitelem vozu.

Vyplňte formulář pro hlášení pojistné události, případně kontaktujte Unileasing na telefonním čísle (+420) 376 357 131.

Tuto pojistnou událost hlásí na pojišťovnu provozovatel vozidla – tedy ten, kdo čerpá leasing nebo úvěr.

V Unileasingu dostaneme zprávu o škodě přímo od pojišťovny, proto nás kvůli tomu nemusíte kontaktovat.

Devinkulace je doklad pro pojišťovnu, ve kterém Unileasing souhlasí s výplatou pojistného plnění vám jako nájemci, nebo servisu, ve kterém jste nechali vůz opravit.

K devinkulaci dochází až po vyřešení celé pojistné události. Peníze vložené do oprav budou proplaceny zpětně.

Známe odpověď na každou vaši otázku.
Volejte každý všední den od 8:00 do 16:00.